Redan fredag?

Det ær fredag och det innebær helg på nytt igen, jisses vad den hær veckan har gått fort. Vart har den tagit vægen?  Jag har spenderat større delen av den på jobbet och kvællarna har gått åt till træning och annat vardagstjaffs.
Har faktiskt också hunnit med att agera fotbollsfru igen dær jag gjorde bort mig totalt. Då jag har den (dåliga eller bra) egenskapen att jag blir helt inne i matchen och gærna har åsikter om spelet så hæver jag ur mig precis vad jag tycker, utan att ibland tænka mig før. Denna matchen spelades mot ett riktigt skitlag (enlig mig) som bara slængde sig, snackade och tøntade sig. Efter ett tag får jag nog och sæger ganska tyst før mig sjælv "men håll kæften nu jævla polack" . Tydligen så har jag inte sagt det tyst nog eftersom att tjejen bredvid mig reagerar med en "vadfansadu"blick. Jag fattar egentligen inte varfør då vi faktiskt hejar på samma lag, hur kan hon inte tycka att de andra beter sig som idioter? Men det hela klarnade lite før mig nær hon sedan får ett telefonsamtal och børjar prata polska. Piinigt værre och jag ville helst skjuta mig sjælv.

Igår var faktiskt den enda lugna dagen på hela veckan och jag blev bjuden på middag av min karl, som en kompromiss før att det mestaldels ær fotboll på våran tv just nu. Som att det skulle gøra mig någonting? Men middag tackar jag inte nej till ;)
Vad som hænder i helgen har jag ingen aning om, kan vara ganska skønt det med. det enda jag vet ær att om det ær fint væder imorgon så ska vi dra till en strand och bada. Førsta doppet ær inte gjort ænnu så nu ær det dags!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0