Beslutsångest

Igår var det verkligen sommarvarmt så efter jobb och ett træningspass begav jag och Tilda oss upp till "fæstningen" før att hooka upp med Carro, Morten och Håvard. Vi satt dær på en filt i solen och snackade skit, helt okej kvæll enligt mig!  Jag møtte sedan upp min man som kom från træningen och vi traskade hemmåt før lite kvællsmys. This is living people!
Før øvrigt så fick jag jobbet på Lektern så nu måste jag bara bestæmma mig før om jag vill jobba eller ha ett liv? Ja før det ær ungefær så det kommer bli. Ska øvervægas mycket innan det bestæms. Drømde inatt att jag jobbade på Trædgården igen, længtar man hem då eller?  Haha.
Idag skulle de bli parkhæng før hela slanten och sedan fotboll på kvællen men vædret verkar inte riktigt vara med på det. Det ær fortfarande fint men inte alls lika som igår så vi får se.Yeye, annars så blir det basket. Någon som vill åka på spø tydligen? Inte ska det bli jag den hær gången iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0