Uppdatering

Efter överdosering av ipren, ibux och allt vad det heter känns det lite bättre. Kan hända att den där chokladen hjärtat tog med sig hem hade någon inverkan också. Såndär mörk, god choklad som jag tål. Mm!

Så ska vi ta de här om midsommarhelgen nu?
På torsdagskvällen kom jag hem efter en spårad resa från Oslo med mina mongobarn. Då väntade mysmiddag med familjen och en tur till Norrtälje för att träffa Carolina.

Midsommarafton spenderades i roslagsbro på Ikkes lantställe där värdparet hade gjort ett riktigt uppstyrt midsommarfirande, vilket gillas. Det var sill-lunch, femkamp, grillning, sång, dans och hela fadderullan. Framförallt firades den med riktigt fina människor och jag fick träffa en del raringar jag inte sett på länge. Mycket lyckat!

På midsommardagen tassades det runt i trädgården, barfota och njutandes av solglimtarna mellan regnskurarna. På kvällen var det middag och drickning hemma hos mig innan vi tog Elins rallybil och åkte till Grisslehamn för att möta upp Jesper och co. Där satt vi på bryggan i solen, njöt och hade det bra innnan vi begav oss till Marinan. Där var det fullsmockat med folk och det blev en kväll fylld av vänner, gömma drickat under bryggan och springa ut och dricka som förr i tiden, skratt och dans. När klockan blev stängning kom våran underbara skjuts och det bjöds på allsång i bilen innan jag och mannen landade hemma hos mig.

På söndagen vaknade vi mindre pigga men begav oss fortast möjligt till uppsala för att spendera en heldag med Jespers mamma. Trots att vi var aningen slitna så var det hur mysigt som helst. Lite pizza, njutning i trädgården och en tur med hundarna. Precis vad man behöver en söndag!
Jag kan inte sammanfatta den här helgen med något annat än att den var hur grym som helst! Ångesten när vi skulle åka tillbaka i söndags var faktiskt obeskrivlig och det är tack vare alla er fina där hemma som gjorde våran helg så bra, saknar er redan massor!







Midsommarafton





Midsommardagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0