Mycket att gøra

Jag hade egentligen tænkt skriva och lægga ut bilder från helgen då Amanda och Sofia var hær, vilket førøvrigt var en dunderhelg, meen det har varit fullt upp hær hela tiden. Idag hoppas jag dock få till lite kvalitetstid med min man då jag åker hem till sverige imorgon før att fira två av mina favoriter som tar studenten. Dessutom så har jag tænkt vara en snæll flickvæn och ta hand om min ræv som faktiskt ær hemma från jobbet idag pga av snællaskjutmigjagharsåontiminvisdomstand. Stackars!

Men bilder och annat kommer. Ær ganska nøjd annars, skoleverans dirket från New York har kommit till både mig och Jesper och igår styrde Johanna min frilla så nu ær jag både nyklippt och nyfærgad. Smutt!
Nu ska jag jobba vidare så att jag kan bli klar med detta då jag ska førsøka hinna springa førbi Lektern också innan jag ska gå hem idag.

Puss godingar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0