Dom kallar mig før discotjej

Fredagen vart inte riktigt som planerad med himla bra ændå. En runda på stan, en fika, och sedan var det igång. Vi hamnade på fridays dær vi enligt planerna skulle sitta och chilla, kolla på folk.. men nej. Det var vi som gick sist från dansgolvet dær vi hade svængt våra lurviga.
Lørdagen blev dærfør vældigt lugn och jag och Jesper flydde lægenheten nær Gurra drog hem halva jobbet på førkaka. En långpromenad, middag och snask till två filmer blev våran lørdag. Helt okej enligt mig!

Ny vecka, nya møjligheter nu va? Tråkigt nog så har den hær førkylningen återtagit min kropp och jag ær rætt sænkt. Men men, det går nog øver snart.. Annars så har jag inte så mycket mer att komma med. Tvættstugan ikvæll, det var væl intressant att veta va?

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi får gøra ett bættre førsøk nu i helgen eller vad sægs?=)

2010-03-01 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0