sweet

17 maj började att firas stenhårt den 16 och vi styrde förfest hemma hos oss. Lägenheten var proppfull med vänner från både Norge och Sverige, hur bra som helst. Vi drog sedan vidare till en annan fest innan det var tänkt att det skulle bli utgång. Ungefär då insåg fröken Hellman att hon förmodligen fått i sig mer än nödvändigt och bestämde sig för att gå hem istället, lika bra så. Mannen lotsade hem mig och såg till att jag somnade trygg och glad i sängen, världens underbaraste helt enkelt!

Dagen efter möttes gänget upp på stan och för att kolla in allt 17 maj firande. det visade sig då att 60% av de som vart hemma hos inte heller hade kommit ut, antingen av samma anledning som mig eller för att de helt enkelt inte hade kommit in. Så vad ska vi säga? Vi lyckades med en jävla bra förfest iallafall! Kanske lite för bra..
Norrmännen älskar hur som helst sitt land mer än vad man kan förstå och det var ganska mäktigt att stå mitt på karl johan och se allt spektakel. På kvällen begav vi oss åter hem till oss för att mecka ihop grillen och inviga den i solen. En riktigt lyckad helg enligt mig!




Veckans bästa säljare belönades idag med en champange så ikväll ska jag och hjärtat sitta i solen, dricka skumpa och äta god mat. Helg smakar fint nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0