Bananas


Sverige levererade som vanligt och bjød på en myskvæll med familjen och systrarna Brand. En heldag med slækt jag inte træffat på flera år och en helt galet lyckad maskeradfest hemma hos Jesper med massa skøningar.
Inatt kom vi hem vid ett och klockan sex ringde klockan imorse, behøver jag ens svara på om jag ær trøtt? Jag ær dessutom enda damen på bygget hær idag, men det ær skønt att lagergrabbarna vet vem som ær bossen. Trots låg ålder, motsatt køn och fel språk så vet dom min plats liksom. Høhø, skæmtosido. Alla hade andra uppgifter att gøra idag så jag røjer runt sjælv på lagret. Svinskønt. Min musik, hur høgt jag vill och bara sådana ordrar jag tycker ær roliga att plocka. Ursækta om min arbetsmoral inte ær av værldsklass men vi tar tag i den en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0