För dig ska jag göra det tusen gånger om


Lördagen var grym. Eftermiddgashäng i Tildas säng med två relativt sega brudar. Skitsnack och MTV. Carro joinade och vi åt sushi, gjorde oss iordning, bytte colan mot vin och bangade mtv för spotify. Rullade vidare ut i natten och hamnade på latter där det var proppat med folk och som vanligt leverade den bästa musiken. Dansade tills vi fick ont i fötterna och behövde luft. Även denna gång lyckades vi hänga oss kvar till stängning och jag fick sneeka till mig 20kr ur dricksen på bardisken för att få ut min jacka ur garderoben. Vad gör man inte liksom? Fyra nöjda brudar traskade sedan hem med varsin donkenpåse i handen, skrattandes och huttrandes om vartannat. På söndagen hann jag förbi Tilda en sväng innan Anna skulle hem och sedan gick jag hem för mysmiddag/kväll med min man. Perfekt avslutning på helgen!

Har förövrigt inofficiellt sagt upp mig från jobbet. Officiellt har jag inte gjort det. Dom är så söta och tyckte n'r jag berättade att jag ville säga upp mig att jag hellre skulle göra såhär. Säg inte upp dig, åk hem och va hemma hur länge du vill. känn efter hur du vill göra och så hör du av dig till oss sen och bestämmer dig. Det gjorde ont i mitt hjärta att göra det, så underbara människor och jag trivs fantastiskt bra. Men nu är det såhär, om två veckor ses vi sverige! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0