GOOOD MORGON


Detta med mitt jobb, ni kanske tycker att jag gnäller extra mycket nu men lyssna på det här.
Jag jobbar på ett litet lager, det finns varken plats för truckar eller pirror. I vanlig fall går du med din korg under armen och plockar klockor eller smycken och ibland får du ett smyckesskrin eller kanske fem etuier, helt okej. Nu är saken den att rummet med alla tunga saker, ja smyckesskrin och skit, har varit stängt pga ombyggnad i en månad. Alltså, vi har tonvis med ordrar på bara sånt kraffs eftersom att butikerna inte fått en enda pryl senaste månaden. Nu handlar det inte längre om ett smyckesskrin på en order, nej nu ska vi packa 80.
Summa summarum, eftersom att vi inte har några truckar så får vi bära, släpa och dra. Alltså slita häcken av oss. Min sista pall jag packade igår (för hand) var på 95 kilo, då kanske ni förstår att jag är slut?

Tanken efter jobbet igår var att träna men eftersom att hela dagen i sig varit som ett träningspass och hela kroppen skrek NEJ så bangade jag. Unnade mig lite extra tid i duschen och gjorde det fredagsmysigt hemma istället. Jesper och jag gjorde god tacos innan vi trippade över till Gurra för att kolla på Inception. En lugn och skön fredag, det gillar vi!
Nu ska jag snart gå och träna, ta en sväng förbi stan och sedan hem för att styra om. Men allra först, FRUKOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0