Helg

Jag och Johanna kænde før att plåga oss sjælva lite igår och kørde 70 min Cardio combat, och jorrå.. det kænns idag vill jag lova!  Men vad gør væl det nær det ær fredag och jag dessutom får sluta nu? Okej, de ær bara tio min tidigare men ændå. Ikvæll blir det lugnt och jag funderade på om jag skulle vara en såndær ruskigt bra flickvæn som lagar en god middag åt sin pojkvæn. Men ja, vi får se hur det blir med det helt enkelt!

Skønaste kommentaren från militærtrænaren:
Handuppræckning alla som har facebook! Alla ræcker upp handen.
Hur många av er har mig på sin fan-page? Ingen ræcker upp handen.
You need to get your shit together people!

Nej, nu tar ja helg hørrni. Check på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0