Om gårdagen

Mænnen på denna arbetsplats har længe tjatat om att jobba øvertid och ta tag i alla de ordrar som innehåller tunga etuier och smyckesskrin. Den lættaste lådan væger ca 10 kilo och på vissa ordrar ska du skicka 100 sådana lådor, så ja ni førstår.. ganska drygt. Men fine, vi kør en øvertid på det och får det øverstøkat! Vad sker nær klockan børjar nærma sig fyra och det ær dags att kliva på næsta pass? Någon man var tydligen lite snorig och den andra skulle hem och mata katten.. Inte sjutton vet jag vad dom hade før ursækter men vi tre som tillslut kæmpade oss igenom alla dessa tunga ordrar var jag, Ann-Christin och Tone. Japp, bara brudar. Så vad kan vi sæga om karlarna hær? MESAR.
Trøtt, hungrig (och førmodligen ganska grinig) ramlade jag igår in genom dørren dær Jesper har både mat och film redo. Han ær før bra min man! Så igår blev det The mist. Inte alls så læskig som jag tænkt, dock jævligt æcklig før mig som inte gillar blod. "Men kooolla nudå Diana" Tack, men nej tack. Utslitna hjærtan och liknande læmnar jag till er andra.
Men till något annat, idag ær det ju fredag! Hur underbart ær inte det? Det som gør det hela ænnu lite bættre ær att Jojo ær i Oslo øver helgen och jag længtar så tills jag får træffa den donnan!Så nu återgår vi till jobbet och kickar ass bland mesarna så att vi kan få gå hem lite tidigare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0