My knees go week


Jag är otroligt nyfiken och frågar gärna vem det var som skickade sms innan du ens hunnit tagit upp telefonen.
Jag är sjukligt rastlös och vaknar dessutom alltid svintidigt, oavsett dag, och tvingar upp dig för att inte ha tråkigt.
Lyckas alltid överplanera och blir skitförbannad när planerna inte håller (vilket de sällan gör) 
Jag är sveriges största tidsopptimist och kommer alltid för sent hur mycket jag än försöker.
Jag är kass på att ta kritik och har alltid ett MEN till svar.
Jag är precis lika rastlös när jag sover och ligger aldrig still och jag snor alltid dina nytvättade tröjor bara för att de är extra mysiga att ha på sig.

Trots allt detta så har du nu snart stått ut med mig i ett år och jag kunde inte vara gladare. Min bättre halva, mitt hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0