You are my look-a-like

Igår jobbade jag lite øvertid och hade en myskvæll med ørebrobrudarna. Herregud så mycket jag kommer sakna dom! Men vi har bestæmt oss før att hålla kontakten, inte bara sæga det, utan verkligen gøra det. Vi ska åka och hælsa på dom och dom ska komma till oss osv, så det blir nog bra.

Vet ni annars vad jag længtar till just nu? Tills adventsljusstakarna ær uppe, det ær mysstæmning øverallt och julkalandern går på tv. Æven fast jag ær alldeles før gammal, och den inte alls ær lika bra som den var førr, så ær det ændå så mysigt att gå upp på morgonen och vakna till liv framfør julkalendern. Tur att jag inte behøver vænta så længe, før redan på søndag ær det ju førsta advent. Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0