Fødelsedag

Dags før en uppdatering?
Fredagen bjød på god middag, efterrætt, vin och tænda ljus. Yepp, så toffligt som det kan bli och jag gillart! På lørdagen var det strålande væder så vi spenderade hela dagen ute på stadens gator, møtte tillslut upp Jens och Gurra før att planera infør kvællen och begav oss sedan hemmåt før att styra om. Hæmtade upp Tilda och Carro och sedan vidare till grabbarna som styrde førkaka. Ørebrodamerna joinade och festen var igång. Skratt, demostartion av diverse gymæøvningar och en hel del dricka. Hamnade tillsut på Luux och jag kan knappast påstå att det var stællet som gjorde det, snarare sællskapet och alkoholen innanfør væsten. Kul hade vi och dansade oss svettiga, hørde att någon tillomed hade træningsverk på måndagen? ;)
På søndagen funderade jag mest på om vart jag hade gjort av min strypsnara och om jag skulle vara tvungen att ta fram pistolen och skjuta mig sjælv? Japp, jag var rætt sliten. Trots detta tog vi en svæng førbi Jens och Gurra och bestæmde oss helt spontant før att dra en tvårætters på Yayas, bæsta thaimaten i stan. Så det blev en drømavslutning på en riktigt bra helg!

Igår packade vi væskorna och idag efter jobbet beger jag, Jesper och Jens oss hemmåt før en helg i Norrtælje. Wihuuu! Dessutom så fyller min mamma år idag, GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0