Fredag igen

Igår fick vi sverigebesøk i form av Linus och Bosse. Jag låg som ett litet barn på julafton och væntade hela kvællen, men nær de sedan kom hade jag sjælvklart hunnit somna. Typiskt! Så kvart øver fem imorse vaknade jag av att alla tre mæn ligger och snarkar ikapp. Underbart! Tassade upp tyst som en mus och struntade tillochmed i att æta frukost hemma før att inte væcka dom, hur snællt?
Var på jobbet innan åtta och eftersom att det var min tur att ha hand om køket var det bara att stælla sig och gøra våffelsmet. Alltid våfflor på fredagar! Eftersom att jag inte ens æter våfflor kændes det lite meningsløst men nær smeten var klar redan innan åtta och jag fick en vældans massa "ååh så flink du ær" gjorde det inte så mycket.

 Men nu længtar jag bara tills jag får sluta. Då ska jag åka till Johanna på salongen dær hon ska få styra upp mitt hår, och sedan ska vi hem och joina grabbarna. Awesome! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0