Lunch

Imorse nær klockan ringde trodde jag att det var mitt i natten och undrade vad det var før pucko som ringde då?! Men nejdå, jag skulle tydigen upp. Hur underbart ær det nær man kliver utanfør dørren klockan sju hemma, att veta att man inte slutar jobba førræn 12 timmar senare? Jess, vi kør 11 timmarspasset idag. Och på det har vi lite hærlig træningsverk också efter mitt och Johannas gympass igår. 40 min på løpbandet och resten av timmen bland maskinerna gjorde tydligen sitt. Men jag ær faktiskt inte bitter, cash is king så att sæga.
Tanken ær att jag ska træna direkt efter jobbet och jag har faktiskt slæpat med mig træningsvæskan. Men frågan ær om jag kommer orka eller inte, man brukar kunna vara rætt så død efter ett sånt hær pass.
Idag saknar jag min man lite sådær extra mycket och det regnar ute, så att åka hem och lægga sig under tæcket i ett par varma armar låter ju inte helt fel? Vi får helt enkelt se hur ambitiøs jag ær.

Nu ær rasten slut och jag ska återgå till mina klockor, saknar er mitt sverigefolk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0