Tisdag

I fredags styrde Johanna mitt hår och jag blev mer än nöjd. Vi mötte sedan upp Linda, köpte med oss thaimat och joinade männen på balkongen i solen. Skitsnack och intag av föda innan vi begav oss ut för att kolla svensk fotboll. Därifrån gjorde vårat svenska besök att kvällen blev lite galnar än vanligt. Vi hamnade på en rökig rockbar där jag fick lära mig att spela biljard. Vidare i natten och Jesper stjäl en hel bukett rosor till mig från en park, rivsår i händerna på honom och en ros bakom örat på alla. In på nästa ställe där det beställs sommardrinkar för att matcha våra rosor och sedan dansas det långt in på natten. Ett stopp på burger king och sedan hem för att sova några timmar. Lördagen, upp och knata på stan, äta pizza till frukost och mellanlanda hemma hos Jens och Gurra. Där bjöds det på tecknade Disneytimmen och godis. Ut igen för en runda minigolf och sedan hem till balkongen som bjöd på sol och sköna människor. Det grillades i omgångar och dracks desto mer. Lite väl sent tar vi första bästa trikk hem till Johanna, Linda och Malin där festen är igång och med besök av farbror polis. Stannar och umgås ett tag innan vi tar en taxi ner till aker brygge, därifrån går vi tydligen till solli och ingen vet fortfarande varför? Väl inne på stället kör vi ännu en skaka rumpan kväll innan vi ramlar hemåt mot oss för "efterfest". På söndagen traskade en sliten fröken Hellman hem till Matilda som bjöd på svensk laktosfri yoghurt till frukost och svenskt lösgodis till efterrätt, det gjorde min dag! Hem igen för att umgås med karlarna innan dom åkte tillbaka till sverige. Resten av kvällen kan ni tänke er vart jag befann mig? Jess, i soffan.
En grymt rolig helg tackar vi vårat sverigefolk för!

Idag har jag dragit tolvtimmarspasset och skulle egentligen ha tränat zumba direkt efter jobbet. men med tolv timmars spring i benen och med t-banor som inte riktigt matchade så var det bara att glömma. Dock ganska amibtiöst att jag tänkte att det skulle funka och därför släpade med mig träningsväskan imorse. Det tänker jag ge mig själv cred för innan jag tar en dusch och dejtar kudden. Ska slänga upp alla bilder från helgen snart men just nu vill jag bara sova.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0