Update

Okej, vi børjar dær vi senaste avslutade. Lørdagen bjød på fint væder och jag och Jesper drog en repa på stan, faktiskt hela bogstadveien upp och ner. Inte før att vi var ute efter något speciellt, utan bara før att det var mysigt att strosa runt och kolla. Han blev en trøja rikare och sedan gick vi hem och gjorde tacomiddag innan det var dags før mig att ansluta mig till Tilda och Carro. Vi drog på inflyttningsfest i en helt sprillans lægenhet. Skumpan sløsades på balkongen och jag fick kommentaren "hej, jag tjænar 100 000 i månaden så jag kan køpa vad du vill ha" av en kille. Så ja, ni førstår vad det var før "typ" av fest. Men som Tilda sa så blir det ju inte roligare æn vad man gør det, och vi gjorde det jævligt roligt. Jag hade hur kul som helst och senare på kvællen kom æven Jesper och hans mæn førbi innan vi tog oss ut i nattlivet. Dansade tills det stængde och fotosession på vægen hem. Somnade søtt runt klockan 5 på morgonen och ræknade med att må lika bra som ett øverkørt djur næsta dag. Men icke! Vaknade halv 11, mådde topp och var klarvaken. Tog mig dærfør en springtur och handlade frukost på vægen hem. Væckte mannen som mådde mindre bra och spenderade sedan resten av dagen i soffan. Underbaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0