Just for the show

En hel dag i ett litet rum med 5 polacker som borrar och slår ner en vägg, det resluterar i brutal huvudvärk och byggdamm överallt. Ja, vi gör om på jobbet. Var tokladdad inför ett nytt zumbapass idag men huvudet sa ifrån och hotade med att sprängas, så det blev en storstädning av lägenheten istället. Ganska nice ändå, nu är det städat och luktar gott. Jesper har laddat upp med cola och chipps till filmen som börjar halv elva ikväll. Nu är den stora frågan om jag ska joina och räkna med att vara dödstrött imorgon eller tvinga mig själv i säng och vara pigg. Verkligen den stora frågan just nu och jag antar att ni alla som läste det här just fick en intressepil i ögat.
Så ja, kanske lika bäst att sluta nu. Jag som tänkte slänga upp massa bilder men datorn strejkar och vill inte vara med så ni får vänta liiiite till.

Häromdagen fick jag ett samtal av en fin vän. En sådan vän man kan vara ifrån flera månader och när man sen träffas eller pratar är det som att man senast sågs igår. En riktig vän. Min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0