Tittut!

Tänkte typ bara kolla in och säga att i lever och så. Skämtosido, sista veckan i thailand regnade det, som ni alla säkert sg på nyheterna? Därav hade jag inte så mycket att skriva och första veckan hemma har enbart spenderats med familj och vänner. Med ndra ord, jag har inte gjort ett skit. Bara glidit omkring och njutit av sällskapet.
Ska ta tag i den här bloggen nu och skriver lite senare när jag har mer tid, för just nu skulle den här damen behöva slänga sig i duschen innan det är dags att träffa lite brudar. Har precis avslutat ett spinningpass och försökt hålla brännan vid liv i ett solarium så jag luktar ju inte direkt rosor. Eller, gör inte alla tjejer det? Njaa.

Pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0