Hehehelgen

Har haft en superhelg och idag var jag ledig, grymt skönt! I fredags jobbade jag 18-24 då badet var öppet för alla skolavslutningsbarn. Så dagen spenderades med mami på stan. Mysdag! Vi åt lunch på ett glas, spanade på alla glada studenter och strosade runt på staden. Däckade efter arbetspasset i Jespers säng och spenderade även lördagen på jobbet, slutade redan vid fyra och åkte hem för att svida om. Korkade upp vinet och mötte upp fina damer för vindrickarfixmysförfest. I sommarvärmen snurrade vi ner på stan och hamnade på piren. Träffade mycket härligt folk och njöt av sommarkvällen, fick sedan skjuts hem av mina älskade föräldrar och sov några timmar innan det var dags för jobb igen. Hämtade sedan upp min karl och vi åkte till Uppsala för att möta upp min släkt. Morfar fyllde 85 och det firades med middag och massa annat gott!

Min lediga dag har sett ut som såhär: Har legat på en filt i gräset och läst min bok, varit och fikat med Jesper och Alex, blivit bjuden på middag av Catrine på hennes balkong och rensat ur min garderob. En riktigt skön dag med andra ord! Nu väntar jag bara på att den karln ska komma och göra mig sällskap innan sänggång.




Kommentarer
Postat av: Erica

Yepp! Den hittar du i vanliga mataffärer! :)

Det är samma här. Har alltid fått åt det oranga hållet när jag hållt på tidigare, så blev supernöjd när jag testade denna! :D

2011-06-15 @ 09:09:06
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0