Torsdag

Nu har jag jobat två dagar och det flyter på riktigt bra. Stå ute i solen och prata med glada barn, inte helt fel ju!
Efter jobbet igår var det fotboll som gällde och efteråt så grillades det med hela laget. Jag blev bjuden på hamburgare och yckades få hela min ben uppätna av myggen. Somnade sedan helt ovaggat på Jespers arm vill jag lova, var nog lite tröttare än vad jag räknat med. Denna kväll har spenderats i solen med ett glas vin i handen, helt underbart. Jag förtränger att jag jobbar imorgon och njuter lite till. Gillar verkligen inte att jobba helg, visst känns det ännu värre att gå till jobbet när man vet att alla andra är lediga? Well well, har ju varit ledig i snart ett halvår så ska väl egentligen inte klaga kanske.. höhö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0