Phiphi

Hehehej! Tankte bara kolla in och saga att vi lever och lite sa. Thaiand har hitills bjudit pa bade det ena och det andra och tid for datorn har helt ekelt inte funnits. Vi har fatt se bade den bra och daliga sidan med detta land, b.la. handelsen nar en okand man dok upp i varat rum mitt i natten, bevittnade ett klivslagsmal mellan tva thailandare, betalade en bussresa som skulle ta 24 timmar med bara ett stopp (7 stopp, 27 timmar och betala annu mera, sen var vi framme) Och det absolut varsta var att vi sag en liten hundvalp bli overkord. Helt allvarligt bland det varsta jag sett och jag grat krokodiltarar i flera timmar. Men givetvis sa har vi haft det bra ocksa! Badat med elefanter, latat oss hela dagarna pa stranden och snorklat i kristallklart vatten. Jag matar alla katter jag ser for ca ett ar frammat och Jesper konstaterade ratt snabbt att om vi nagon gang skaffar en hund sa far jag inte folja med och valja, da kommer jag ta allihopa. Men vi gillade verkligen koh chang och det var dar vi fick bada med elefanten, hur kul som helst! Sedan akte vi vidare till karon dar vi fick varldens basta boende, snuskigt billigt och supermysigt. Dar har det blivit en del shopping, snorkling och massa badande. Nu ar vi pa phiphi och vi verkligen alskar den har on! Varat hotell har pool sa det ar supermysigt att ligga dar och lata sig nar man vill slippa sanden lite. Igar var vi pa fullmoonparty och javlar vilket party det var. Efter en bucket hit och en bucket dit stod tydligen jag och Jesper langst fram pa scenen och skrek med till mikrofonkat. Idag har vi lite huvudvark och har darfor bara tagit det lugnt. Men vattnet har ar helt otroligt sa vi ska ta en snorklingtur nagon av dagarna och hoppas pa att fa se lite fina firrar! Annars sa bara njuter vi av tillvaron. Nej horrni, nu kurrar det lite i magen har sa dags for kak, blir val nudlar eller nagot annat spannande! haha..

Kommentarer
Postat av: J-o

Åh vad jag e avis på er! ni verkar ju ha det helt underbart! man vill bara resa när man läser allt roligt ni gör!



Ha det underbart!

Jag hooppas vi kan ses sen näör du väl är hemma sen! =)



KRAMAR

2011-03-21 @ 09:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0