Long time ago

Länge sedan sist och en hel del har hänt faktiskt.
Jag har haffat ett schysst sommarjobb och jobbat på annat håll i väntan på att det ska starta. Har hunnit med en massa skoj som inflyttningfest i sthlm, 25-års överraskningspartaj för Basse, heldagar med tjejerna, myskvällar med herrn och framförallt en massa solpressarhäng.

Helgen har varit lugn. I fredags blev det fika med damerna och sedan spana fotboll i regnet. Kallt och burrigt så kvällen avslutades under ett täcke i soffan med fotbollsmannen, inte mig emot. Gårkvällen spenderades hemma hos Robert och Frida. Grabbarna drack öl och spelade, vi tjejer kollade tv och snackade skit. När karlarna begav sig ner på stan satt jag kvar i soffan med Fridorna och myste tills det blev dags att lämna av den ena Fridan hemma och hämta upp en glad Jesper för hemgång. Supermysig kväll!

For the record så har alla sin ups and downs och jag har nyligen upplevt en riktig down. MEN med underbart fina vänner som stöttar i alla lägen och ett nytt jobb känns allting mycket bättre. Men vad skulle jag göra utan er mina tjejer? Ni är mer än guld värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0