17 Maj

Har ett helt hus för mig själv, i hallstavik. Mannen är på träning och vad de andra gör har jag faktiskt ingen koll på, så vad gör man då? Jag kan berätta för er att i hallstavik gör man INGENTING, för det finns absolut ingenting att göra här! Men jag brukar uppskatta dessa stunder ändå, en timme eller två för sig själv när man får kolla alla onödiga bloggar och bara frossa i oändlig kärlek till alla kläd- och skosajter. Nu har jag dock tagit mig genom alla bloggar, tillomed dom jag i vanliga fall inte läser, och klädsajterna är bara att glömma för tillfället. Mitt konto ekar toomt och riktigt hånskrattar åt mig varje gång jag kikar in för att kolla hur mycket som finns där. MEN idag har det jobbats och imorgon väntar samma sak, så snart så..

Idag är det ju 17 maj, för er som inte vet, NORGES NATIONALDAG! För ett år sedan denna dag strosade vi runt på stan och kollade på parader, satt på uteserveringar och invigde grillen på våran balkong. Hade önskat att jag hade kunnat vara med mina vapendragare i grannlandet redan igår för att fira denna dag som förra året! Saknar speciellt dom där damerna där borta alldeles för mycket egentligen, måste ta mig dit snarast möjligt.

Oslo förra året 16/17 maj:












Nej nu ska jag gå och kolla på tv med Victor i väntan på att Jesper kommer hem.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0