För det är min dag idag


Dagen har varit makalöst bra! Vaknade av ett evigt plingande på telefonen från sötnosar som ville säga grattis, sämre sätt har man ju vaknat på. Klampade upp i huset som jag hade för mig själv, haaalleluja, åt lite pajrester från lördagen och somnade sedan om. Guuld! Framåt tolv kom resten av familjen hem och då blev det firande, paket, fika och hej och hå. Fick jätte fina saker och jag är supernöjd, tackitack.
Resten av dagen har sedan rullat på och bara varit sådär skön som den kan vara på sin födelsedag.
Nu på kvällen blev jag bjuden på finmiddag med tillhörande efterätt, mumma!

Firandet började egentligen igår, med alla brudarna. Jag som hade huset för mig själv styrde middag och chokladfondue till efterrätt. Jag fick fina presenter och en sång på tolvslaget. En chillkväll skulle det bli med bara dom bästa, umgås och bara sitta och snacka. Det blev det också, långt in på natten. Men efter en dunk rödvin och några flaskor vitt var det några som taggade till och vi hamnade på moset. Jag som hade sagt att jag INTE skulle dit men jag hade faktiskt riktigt roligt. Spontant, och bra. Tack alla underbara, ni är bäst!

Nu ska jag dejta kudden, imorgon är det 9-19 passet som gäller. Även tisdag, onsdag också. Om jag kommer vara trött på onsdag? JA. Men det gör inte så mycket, för då är det jul och jag älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0