Fredag



Phuu, jag har överlevt! Nu är mitt jobbadygnetomrace slut.. jeess, äntligen.
När man jobbar varje dag, långa dagar, hela tiden blir det inte så mycket tid över till annat än just det. Jobba, träna, sova.. Speciellt inget bloggande, det kommer allra sist på min priolista kan jag säga. Men en del trevligheter har jag ändå hunnit med. T.ex födelsedagsfest hemma hos Jojo i stan, temat var prickit och det var mycket lyckat måste jag säga. Tillochmed hemresan var skön, spår på tunnelbanan!
Fick ledigt en dag av chefen för "bra utfört jobb" och åkte till täby c med Amanda för att bränna lite pengar. Några kvällar i soffan med Carro har inte heller varit helt fel.

Ikväll var det jag som styrde åt familjen. Ordnade middagen, hyrde en film och framförallt, annordnade detta pepparkakshusbak. Allt för att få lite julkänsla. Ett pepparkakshus, lite julmusik och en del glögg senare och julkänslan infann sig faktiskt! Jag har haft en tokmysig kväll och jag är så nöjd över att jag vet att väckarklockan INTE kommer ringa imorgon. Nu ska jag snart bege mig till sängen. Imorgon väntar en helkväll med alla mina brudar. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0