Mysert


Jag älskar att strosa runt på stan när det är julskyltat överallt. Helmysig dag med den bästa! Fick dessutom med mig hem massa fint. Inte en endast julklapp, haha.. Bara saker till mig själv. Ett par jeans, en silverpaljett bolero(?) typ, två tröjor, ett linne, 3 par trosor, en mascara och mitt bästa läppbalsam. Men det var faktiskt bara bra saker, saker jag behövde. Nahaha.. Carro var iallafall duktig och köpte julklappar, cred till dig!

Nu sitter och dricker te och äter digestivekex. Därav mitt smeknamn Madde? Uttalas Dajjästiiw! Snor låtar gör jag också, från alla vänliga själar som skickar till mig på msn. Är måttligt trött på dom jag har mobilen, min ipod allt. Samma låtar jag hade på tågluffen så då kan ni tänka att dom är ganska uttjatade? Kan ordningen och alla utantill. Men nu har jag nog lite nya, smutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0