03:57

Nattmackan och ett glas oboy satt förjävla fint just nu kan jag berätta! Mindre härligt att jag ska upp om ca.. hmm, fem timmar?

Jag piggnade hur som helst på mig under eftermiddagen och beslutade mig för att fullfälja dom planer som var satta för kvällen. Nämligen att åka in till Hanna i stan på Hejdåfest. Tokstollan ska pka jorden runt, själv. Hur modigt som helst, jag är avundsjuk. Det var Stina och jag som åkte med vetskapen om att vi förmodligen bara skulle känna varandra men en del andra kända ansikten från mitt tidigare liv dök upp. Hur kul som helst att snacka massa gamla minnen! Det bjöds på en hel del dricka, skön musik och härliga människor. Helt ärligt, jag hade kanonkul! Mesta delen av kvällen spenderade jag med en man som bott i usa antal år. Där jobbade han på diverse filminspelningar så som spiderman, vad kvinnor vill ha och panic room. Glömde jag nämna att han va polare med Mel Gibson? Sjuuukt belevad man och jag satt mest bara och gapade. Upplevelserna och erfarenheterna tog liksom aldrig slut. Det bästa är att det faktiskt är på riktigt.. ingen loser som sitter och hittar på bara för att imponera.

Efter en mera dryg hemresa med fulla barn på bussen är jag nu nöjd att jag ligger i sängen. Nej, dags att sova. Tagga inför jobbet om bara några timmar. Lycka.. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0