Åre?

För er som har missat, jag var över dagen uppe i åre på arbetsintervju i veckan. Och ja, jag fickt det! Men nej, jag vill inte ha det. Något jag nästan redan visste när jag åkte upp. Bestämd tjej som vet vad hon vill? Mjaa, kan va.. Till saken hör att det inte låg i Åre, utan enligt henne några min utanför.. testa en kvart med bil?! Alltså att bo ute i skogen utan bussförbindelser gör jag så bra hemma, det behöver jag inte åka upp dit för. Så nej, jag bangar ur. Dumt kanske en del tycker nu men nej, hade ni varit där hade ni fattat. Dessuom finns det en del annat som lockar just nu, fast det vet man ju aldrig hur det blir. Men kanske..

Igår hade jag ett mycket givande samtal med en fin vän. Det handlade om att släppa kontrollen. Att man bara lever en gång, att man kanske måste våga låta sig själv bli sårbar någongång. Att inte backa och få panik bara för att man inte längre är den som har övertaget. Är det verkligen så enkelt, att man bara ska släppa kontrollen?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa det va dumt :(

2009-11-14 @ 11:11:13
URL: http://zube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0