Baby, don't stop

Jag och lappyn ligger skönt i soffan och kollar fotboll. Det är ju faktiskt Djurgården så det är lugnt.. pappas val helt klart, men det är ju trots allt farsdag så vad gör man inte och dessutom gör det mig ingeting. Jag gillart, helt okej söndagskväll enligt mig..

Förövrigt så har väl dagen varit sådär. Den har spenderats i uppsala hos en sjuk mormor. Mormis liksom, 80 år och har aldrig varit sjuk. Har som max tagit en alvedon mot huvudvärk och nu är hon jätte sjuk.. usch, jag gillar det inte. Du lämnar mig inte nu, okej?

Har inte så mycket mer att säga, skulle egentligen ha tränat ikväll men efter denna dag finns verkligen ingen ork kvar så det blir nog inte mycket mer än en film eller två. Ska satsa på att gå och lägga mig i tid för att orka upp och träna innan jobbet imorgon istället.

Har nästan fått tag på alla bilder från resan nu så snart kommer den, en sammanfatning om allting. Bättre sent än aldrig..


Paris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0