Du är så söt

Var såå nära på att bara lägga ner bloggfan eftersom att folk uppenbarligen inte kan låta bli att bry sig om sånt som egentligen inte angår dom. Norrtälje i ett nötskal. Skitsnack är det bästa ni vet, snälla. Skaffa er ett liv.

Men efter att ha pratat med en underbar vän kom jag på andra tankar. Varför ska jag ge efter för sånt skit? Om det inte passar så ge fan i att läsa. Ett sådant beteende är bara tecken på omognad och brist på annat att göra.
Tack Gurkii. Det du sa var så bra, och så sant.



Nu ska jag stoppa i mig en suupergod middag, hoppas den blir det iallafall, och sedan invänta att Elle blir tillgänglig för lite lek. Vad vi ska göra är det ingen som vet men något bra blir det, det blir det alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0