Det ultimata

22:30 och jag är redan redo för sängen, kan behöva några extra timmars sömn iofs..
Grym kväll igår måste säga, underbart! Förfest med bara massa tjejer och Jonathan som vi lyckades supa under bordet.. hehe, tyckte han behövde det då det var 10 månader sedan han festade sist. Annars var förfesten verkligen lyckad, jag Elin och Carran livade mest. Som vanligt.. Till mobergs kom vi och där vet jag inte riktigt vad som hände, tror att jag var överallt och ingenstans med kul hade jag. Trots att vissa va lite för fulla.. Hmpf! Tar igen det nästa gång :) Min fot blev genomborrad av en annan tjejs 10 cm klackar (det började blöda) och Carro hade tagit sig vatten över huvudet med sina moster highheels så på ömma fötter traskade vi sedan hem hand i hand och landade i hennes säng. Där tror jag knappt att vi hann släcka lampan innan båda sov. Guuuld! Sleepover at Carrans som vanligt och när vi vaknade hade även Elin joinat oss. Vårat andra hem helt klart :)
Så det blev den ultimata bakisdagen med mina pinglor. Film, donken, säng/soffhäng och nu på kvällen hockey.

Jag är aningens mör och till råga på allt har jag fått sjukt ont i halsen. Nu ska jag gå och lägga mig för att vara pigg imorgon, då väntar jobb och sedan drar jag ju faktiskt till åre.

Vill jag, vill jag inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby! Va vart ska du ta vägen?! Ska du oxå lämna oss nu? =( Måste få till något snart och det är snart! Miss U!

2009-11-01 @ 23:04:04
URL: http://sofiachris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0