Hammy


Jaa, kanske?
Jag kräver inte mycket sömn, 5 timmar och sen är jag klarvaken. Jag är alltså oftast den som är uppe längst och även den som går upp först utan att vara trött. Har blivit jämförd flera gånger med den speedade lilla ekorren i filmen The hedge, senast nu i helgen.. Jag vet inte varför men jag antar att så få timmar räcker för mig.
Därför brukar jag sällan behöva ställa klockan, vilket jag inte hade gjort imorse heller eftersom att jag börjar kl ett. Men när vaknar jag? HALV 12!! När hände det senast? Jag har alltså sovit i nästan 12 timmar.. herregud, antar att jag hade lite att ta igen från helgen då.

Resten av dagen har bestått utav jobb och sedan träning. Där var även norrtantidningen för att intervjua och fota lite. Wihoo, alltid lika taggad på att va med på bild i svettiga träningskläder efter en hel dags jobb. Snyggve!

En macka på det här och sedan blir det sova för min del. Upp huur tidigt som helst för att åka med min bil till någon meck(?) och fixa låsen som tydligen inte funkar, INNAN jag börjar jobba kl 9. Dessutom är jag helt själv heela dagen i butiken imorgon. Kul! Om jag längtar tills imorgon eller? Njaa..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart dags för vinkväll. Är lite uppbokad nu framöver men ska träffa fian på onsdag så vi kan ju försöka kolla datum! :) Den helgen jag vet att jag är fri är.. andra helgen i december :) (11-13) Kanske lite chillpill-mys här hemma? Om jag lyckas skrämma iväg sambon :P

2009-11-16 @ 22:50:26
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom precis på att twinsen fyller år mitten av december. kanske blir någonting då?

2009-11-16 @ 23:12:05
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0