Födelsedag

2/11 kommer alltid att vara den värsta dagen på året. Så också detta år.. Det är din dag, din dag som jag älskade att fira, nu finns bara minnen kvar. Trots att dom är så fina så gör dom ont och är jobbiga. Igår va ingen vidare bra dag med andra ord, höjdpunkten va helt klart när Fille o Jesper kom in på jobbet och frågade om jag ville med på bio efter att jag stängt. Fiina killar det där! Precis vad jag behövde och så blev det, helt mysert. Efter bion var det bara hem, packa och åka vidare mot stan för att ta plats på natttåget mot åre. Drygare resa får man leta efter och som att dagen inte va jobbig nog fick jag reda på en grej jag absolut inte ville höra just nu.. Suck! Som tur var hade jag himla trevligt sällskap i telefonen en del av resan, min räddning helt klart! Så dagen har alltså spenderats i åre på intervju ang. kommande säsong. Gash, så fint de är där. Kan man göra annat än att gilla stället eller? Sitter redan på tåget hem o beräknas landa i norrtälje runt ett inatt, då lär jag vara lagom mör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0