I gotta feeling


Länge sedan nu!


Hela min lediga dag spenderades med Amanda. Lunch på stan för att fira hennes nya jobb, grattis pinglan, en runda för att leta efter ingenting (?) och ungefär där spårade det. Som två övertrötta små barn drog våran fantasi iväg som det så ofta kan göra för oss två och vi skrattade mest hela tiden faktiskt.
Mirrormonkey? Inte ens roligt såhär i efterhand.. haha. Men ärligt, hur glad lär Kenza vara över att hennes väska hänger i MALUNGSBODEN?!

Vi åkte iaf sedan och hämtade en stor buss, lastbil som vi var lite osäkra på om vi ens fick köra? Men jo, det fick vi! Ut till brottby för att kånka soffa och annat. Kvinnor kan! Lite hjälp fick vi men inte mycket, de mesta klarade vi galant. När i sedan ska åka med fullproppad bil, jag satt med sveriges största blomma i knät och såg ingenting, kommer Amandas pappa som är lastbilschaufför och frågar om vi verkligen för köra den där stora?
Men jaa, vad tror du?

Saken var bara den att när vi sedan skulle åka hade vi fastnat i leran och vi kom ingenstans, stod bara och slirade. Inte så kaxiga längre.. men med lite guidning från Amandas papi tog vi oss därifrån. Kul att han bara stod och skakade på huvudet när vi åkte, kändes tryggt. Haha.. Sedan gjorde vi lite andra ärenden och lyssnade på en tokbra skiva. Absolute music 99? Fett.

Nu ska jag snart röra mig till jobbet, först söka lite jobb och kirra annat. Ikväll blir det ki-box med Mian. Gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0