Lördag

Igår vare överraskningsfest för Madde som kom hem från ett halvår på kreta. Eller fest och fest.. alla hennes närmsta va hemma hos henne när hon kom från arlanda. De va god mat, skumpa, drinkar och massa skratt. Heelt perfekt och underbart att träffa Lillis igen! I slutet va de bara ligan som va kvar.. Jag, Elle, Kickis, Carro och Basse. Och så Madde såklart.. Det hela slutade med en biig sleepover hos Brands som vanligt. Alla sov där. Så jag har delat natten med Elle och Mickis, inte mig emot :)

Imorse ringde klockan tidigt och jag lämnade mina kvinnor för att bege mig till jobbet, lyckades dessutom med att inte väcka en endaste. Hur bra är man? På jobbet gick det segt, ovanligt segt.. men men, de är ju pengar det med!
Nu på eftermiddagen har jag sett till att peggan har fått på sig vintersulorna. Och nej, det va inte så bra som det lät. Jag har inte bytt däcken själv även fast jag vet att jag borde för att det är så hiimla bra att kunna. Men nej, pappa fick rycka in. Så taack papi!
Har legat och halvsovit i soffan nu och försökt ta igen lite missad nattsömn när kanalen på tv:n plötsligt byts och vi bara MÅSTE kolla på fotboll. Okej, jag gillart också men luugn nu..
Nej, istället blir det dusch för min del och sedan godgod middag innan jag svänger in till norrtälje för att hämta upp Carro och Mickis för att sedan åka hem till Elle där det väntas filmkväll.

Min andra familj helt klart, vad gjorde jag utan er?






Kommentarer
Postat av: C.

Sååååå jäkla bra, jag älskart!:D

2009-11-07 @ 23:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0