Måndag


Länge sedan nu, dags för en uppdatering?

Torsdagen bjöd på jobb och träning med Mia.
Fredag bjöd på häärlig träningsverk, jobb, pizza och hockeyderby med Carro och avslutades med chill hemma hos Sofia.
Lördag, jobbajobbajobba och sedan hem för att styra om. Bli upphämtad av pinglorna för att åka till Hallsta och kolla Maddes (everysings) show. Aasbra var dom och maten var kanongod, kan inte bli mycket bättre? Tillbaka till norrtälje, förkaka hos Brand med enbart massa brudar och sedan mobergs där vi dansade röven av oss till stängning. Blev hämtad av världens bästa Katrin som körde hem mig, ett samtal till norge och sedan var jag nöjd. Mer än nöjd!
Söndag, upp och jobba med fyra timmars sömn i kroppen. Alltför lite.. Dagen gick segt och när jag var färdig åkte jag och hyrde en film, till mig själv. Hur ofta gör man det? Aldrig. Men nu gjorde jag det, åkte hem, städade, tvättade osv.. Sedan la jag mig i sängen, så himla nöjd över min film, och kollade på den tills jag somnade.

Idag har jag jobbat, oväntat? Och sedan tränat. Sista träningen med killarna nu innan jag lämnar över dom till deras nya tränare. Buhuu, lite sorgligt nästan.. mina små (stora) fågelungar. Det blev match, på deras begäran. Och den största grejen var ju då att jag skulle vara med och spela.. men det kunde jag ju bjuda på! Så match blev det vill jag lova.. haha.
Har även hunnit med att träna mina tjejer, fixat lite här hemma och sökt en del jobb. Nu borde jag egentligen ta mig till sängen då det väntas långdag imorgon.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0