Memories will never die

Igår hade jag ett samtal med den personen som förmodligen känner mig bäst i hela världen. Det kändes bra faktiskt, något jag har saknat!
Vi pratade bla om detta skitsnack som härjar just nu, att jag bara ska strunta i allt för det är personen/personerna i fråga som gör bort sig och har fel. Tänk hur man kan vända på allt så att det inte finns någon sanning kvar tillslut? Kändes iallafall fint att höra det från någon som faktiskt vet!

Nu sitter jag här pch laddar, inte inför min monstervecka utan för min monsterMÅNAD! Jajjamen, kommer jobba alla dagar i veckan förutom enstaka onsdagar.. från och med NU fram till JUL! Häärligt? Men det är fina pengar såhär i jultider, och jag lär dessutom behöva dom i januari. Tror dock att jag har ordnat en ledig helg, den ser jag fram emot något enormt :)

Nej, frukost, jobb och sedan träna mina kids står på schemat idag så dags att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0