Och du skulle bara veta

Tisdag idag, måndag igår.. så vad har hänt? Inget överdrivet intressant jag tror ni jublar över men jag ska berätta ändå.

Måndagen startade jag med ett träningspass, huur skönt som helst att komma igång efter diverse resor och sjukdomar. Nackdelen är att det känns idag, big time.. Fast jag gillar den känslan lite, det känns att man har tränat. Hur som helst, sedan vart det jobb och efter det åkte jag och Amanda in till stan för att möta upp Jojo. Vi gick ut och tog några glas faktiskt, på en måndag. Möört! Snackade massa skit och bara njöt, jag gillade det starkt. Sådana starter på veckan borde man ha oftare, börja med att gå ut..

Idag har det enbart hunnits med att jobba, hyffsat segt måste jag säga att det gick. Kan ha att göra med för lite sömn kanske? Efter jobbet åkte jag hem till mina andra familj, mina adoptivföräldrar, mitt favoritpar.. Carran och Basse! Världens underbaraste sötaste som vet precis vad jag behöver. Jag blev bjuden på middag och fin kvalitetstid, lovely!

Nu är jag hemma och ska ta tag i lite saker, som mitt rum kanske? Jag är borta mer än jag är hemma vilket resulterar i att det ser ur som ett härke där. Kläder, skor och väskor överallt och ingenstans.. Ska faktiskt dessutom förska vara lite organiserad och packa träningsväska osv IKVÄLL istället för att göra det 1 min innan jag måste åka imorgon. Det är ju trots allt min lediga dag imorgon men får jag hålla mig borta från jobbet för det. Nejnejnej, morgonmöte halv 9. TACKAR! 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja DAJJIS, lugnt lr?

Satt och läste igenom bloggen här å nu.

Du skriver så jääävla roligt, grymt kul å läsa :DDD

2009-11-12 @ 23:10:55
Postat av: Ninan

Fan! Ni får lov att säga till mig innan drar ut på äventyr! Grr!

2009-11-12 @ 23:41:06
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0