Ogillar känslan

Igår var det jobb för hela slanten som gällde och ja.. jag köpte mina skor! Nu står dom här i min garderob och jag är såå nöjd. Ingen ångest här inte!
Efter jobbet begav jag mig till Sofia där middag väntade, har uppfostrat mina kvinnor så bra ;) Vi beslöt oss sedan för att gråta lite och kollade på dagboken. Buhuu, fin den är!

Nu ska jag snart bege mig till jobbet, om jag försovit mig? JA
Och idag är det ju faktiskt fredag vilket betyder helg, vilket betyder häärliga grejer! Dessutom kommer Madde hem från ett halvår på kreta idag, läängtar!

Tänk vad så lite kan göra så mycket. Vad vissa kan påverka så mycket och andra inget alls. Jag ogillar den här känslan, känslan av att inte ha någon kontroll. Det jag alltid har, i vanliga fall. Så vad gör man? Gillar läget..

Are you trying to get through
Are you reaching out for me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0