20 nov


För det är ingen vanlig dag för det är enmånadkvartilldajjansfödelsedagidag, hurra hurra hurra! Dåligt fort det går, snart är det julafton och allting. Läängtar!

Dagen till ära så är jag faktiskt hemma från jobbet. Vaknade upp pch mådde tokilla, ont i ryggen och halsen. Vad är det för kombination? Jobbet ville hur som helst inte ha dit mig då vi inte riktigt har tid att ha mer sjuk personal nu, så jag fick vara hemma för att inte smitta någon. Heey, jag klagar inte. Min hals har helt plötsligt blivit alldeles skarvig och min röst så har börjat kraxa så lika bra var väl det..
Har inte tagit mig upp ur sängen ännu och är lite missnöjd över att jag fortfarande ligger här med mina sunkiga mjukisbrallor, dock så vägs det hela upp med mina dundermysiga tröja så jaa, jag ligger nog kvar ett tag till.

Har faktiskt gjort en hel del nytta, kollat runt på hur många sidor som helst nu ang. jobb och lägenhet. Det finns så himla mycket och det är så himla svårt. Blää, bara det får mig att vilja kräkas! Fast jag gillar ju ändå tanken på att det rör på sig och jag gillar vart det är påväg. Att det faktiskt kanske blir så. Så biig cred till mig att jag faktiskt sitter och kollar upp det här nu. Bra Diana, bra.

Nej, försöka äta någonting på det här och sedan ska jag klistra mig vid datorn igen. Tjohoo vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0