Stupid

Hemma igen, konstigt.. känns som att jag varit borta flera dagar men i själva verket var det ju bara ett dygn. Tror att den där tågluffarresan har gjort mig alldeles för självsäker och kaxig. Lyckades kliva på ett tåg 1 min innan avgång, glömma mobilen på en buss (buschaffisen hittade den innan han lämnade stationen och kom med den til mig) och även på samma bussresa somnade jag och missade mig hållplats. Bra? Men allt löste sig ju och hem kom jag, det är det som är grejen.. allt löser sig!

Fick en härlig suprise igår, när jag väl satt där på tekniska, hungrig, trött, frusen och helt ramsne.. vem kommer då, om inte Sofia? Häärliga tider! Vi har försökt få till en date dom tre(?) senaste veckorna men inte lyckats och så ses vi där. Underbart! Resan hem blev helt plötsligt riktigt rolig och i rösa var hennes bil parkerad så där traskade vi av och jag fick åka bil sista vägen hem. Inte mig emot! Ett stopp på statoil för intag av föda och skitsnack innan jag tog mig till min egna bil och styrde hemåt till flickrummet igen. Flickrummet? Tragiskt..

Nu ska jag duscha och sedan åka till Carran, hon är sjuk och behöver tas hand om. Förmodligen det jag är allra bäst på :) Så det blir en dag med henne, precis vad jag beöver nu. För helt ärligt, i övrigt så är det mesta åt helvete just nu. Don't you agree?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0