Tisdag

Vilken jävla skitdag! Rutten helt igenom och inte ens värd att nämnas..

Nu har jag det iofs sjukt mysigt. Nytränad, nyduschad och sitter med lappyn uppkurad i sängen med två täcken och massa kuddar, kollandes på film samtidigt. Jag är ledig imorgon så tänkte faktiskt ligga uppe halva natten och kolla på film, bara för att jag kan. Dock så tror jag att jag har blivit så himla modig från helgen och tänkte kola på en läskig en tills jag insåg att jag faktiskt inte har någon orädd typ vid min sida ikväll. Så jag hoppar nog det och kollar på något annat istället så att jag kan sova sen.. Räddhare!

Imorgon ska jag vara med Carran, sjuukt efterlängtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0