Tokförbannad

Alltså, det här är min lediga dag. Ge då faaan i att ringa och väcka mig från jobbet! Varenda vecka, det slår aldrig fel. Det är inte ens något väsentligt som "vill du komma o jobba, tjäna extra stash?" Utan Diana, vart ligger den.. hur ska vi göra här? Blablabla.. Det där är butikschefsgrejer så fråga inte mig. Ge mig lön därefter så ska jag gäääärna svara på era frågor men nu, kan ni glöööömma! Åhh sur jag är. sansa dig nu, sansa dig nu..

Nej nu drar jag faktiskt ut och springer istället. Sen ska jag in till norrtälje där Amandas karl ska kirra min bil. Överskattat med bilmeck när man har vänner som kan.. sen ska jag leka med Carran. Mm, me like!

Jag gillar att planerna börjar bli mer verklighet nu, att det inte bara är löst snack. Jag gillart verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0