Vad händer?

Dagen har helt och hållet spenderats med min adoptivmamma (Carro). Vi drog oss faktiskt ut på en långsväng i elljusspåret.. enbart för att få sitta inne resten av eftermiddagen! Men det var faktiskt ganska skönt och absolut värt det när man sedan fick komma in o sitta i soffan, dricka te och bara mysa. Vi tog oss sedan en tur till skoman där jag blev kär. På riktigt. I ett par skor. Blää, passade inte alls in i min kassa just nu men vad ska man göra? Dom var som gjorda för mig. Har iallafall lagt undan dom tills imorgon så jag får se :)

Kvällen till ära lagade jag sedan mat till mami, min riktiga alltså.. inte Carran. Hon blev himla impad av mina skills och menade på att de va lite skillnad mot när jag senast bodde hemma. Det var ju trots allt nästa fyra år sedan så tur är väl det, men de tackar vi ändå för. Resten av kvällen har spenderats hemma hos Sofia. Vinkväll var det men jag höll mig till colan, enbart för att jag är så himla duktig och faktiskt ska jobba imorgon. NEJ! För att jag bor ute i skogen och måste åka bil heela tiden. Åh! Aja, himla trevligt var det iallafall och nu ska jag bege mig till sängen, glad att jag kan göra det med ett stort leende i mitt face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0