When I look at you my mind goes on a trip

Onsdagen blev faktiskt som planerad. Morgonmöte, läkarbesök, träna och sedan kunch med Mia. Underbaart! Var länge sedan jag skrattade så mycket senast.. Tänk att det kan vara så med vissa, att man inte behöver träffas jämt och ändå när man ses så är det som att man aldrig varit ifrån varandra. Älskart, sedan att det är världsklass på våran humor gör ju det hela bara så mycket bättre ;)
Kvällen spenderades med att flytta möbler, inte så roligt men nödvändigt. Så nu är flickrummet inrett med det mesta från lägenheten. Hur jag fick plats är en annan fråga men jag är meer än nöjd. Blev skitfint!

Idag började jag inte förrän tre, drygt? Men då hinner man ju så hiimla mycket innan. Men NEJ! Det är precis det man inte gör, man går bara och väntar in att få börja jobba. Dötid alltså. Så jag har enbart jobbat och sedan lurade Mia med mig på Ki-box. Haatar sånna pass så jag var hyffsat skeptisk när jag kom dit. Men det var ju hur kul som helst, gillas verkligen! Sedan att mina armar fortfarande skakar och att träningsvärken imorgon inte kommer att vara att leka med är en annan sak. Helt klart något som ska göras om :)

Nu ska jag inte göra annat än att gå och lägga mig så att det snabbare kan bli fredag, toknice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0