Are you trying to get through

Igår lekte jag frisör med syrrääns hår, blev ganska bra om jag får säga det själv och hon verkade nöjd. Mitt framtida yrke? Jag begav mig sedan till jobbet för att få min egna frilla fixad, den ger jag mig inte på. Så byebye utväxt. Hur skönt som helst! Vad gjorde jag mer? Inte ett dugg vettigt, låg i soffan och bara inväntade att resten av familjen skulle komma eftersom att det igår fanns ett litet birthdaykid här och det skulle styras kalas. Trevlans och jag klagade inte!

Idag börjar jag inte förrän tre, dryghetsgrad på den? 10 av 10.. Men som alltid så måste jag in tidigare. Vi på jobbet ska nämligen fotas för en julkatalog som tydligen går ut till alla hushåll. Men skjut mig.. vi måste dessutom ha på oss våra riksfula skjortor. Man tackar!
Ikväll blir det iallafall trevligare saker, bio med Elin står på schemat. Mysert!

Förövrigt så är biljetten bokad, åre på måndag. Tagga!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Me, jag ska dit på måndag, hur kommer du dit? Aa men fan va kul :D

2009-10-29 @ 12:46:33
URL: http://zube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0