Dreamteam

Har precis kommit hem, ska bara slänga mig i duschen för att dra vidare. Middag och utgång med jobbet vankas, tror att det kommer bli helbra. Har aldrig varit ut med dessa pinglor förut så jag är lite förväntansfull faktiskt. Jag 20, Christina 26 och resten 40plusare, det kan nog bli grejer det!

Något som förövrigt var hur nice som helst var gårdagen. Jobb endast till TRE, mumma, och sedan iväg på hockey med alla brudar. Derby i rimbo som norrtälje tyvärr förlorade, vi lyckades dock hålla Elin i skick denna gång och hon toklackade inte ur trots förlusten ;) Jag körde kvällen till ära och hade inte förväntat mig så mycket mer än hockey och sen hem men vi hamnade på förfest som ledde till mobergs. Ja, jag var där.. nykter, en fredag. Vet hur det låter men jag hade faktiskt askul. Är man med dom bästa så? Det hela slutade med en sleepover hemma hos Carro vilket vi gillar starkt! Coozy..
Donken till frukost och sedan sänghäng med två bakisbrudar, jag klagar inte!

Men nu har jag verkligen inte tid att sitta här, ska styra mig iordning lite och sedan in för att möta christina på jobbet där det ska sminkas, fixas och drickas innan de andra kommer och det blir middag. Kommer nog bli greeat, känner jag på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0