Guess i'm gonna be alright

Förtillfället är det jag som är boss på jobbet, vilket det skämtas en hel del om.. tråkigt för brudarna att dom inte vet att det faktiskt är jag som har övertaget. Moha :)
Igår va jag Carrans sugarmummy och bjöd henne på middag på gst, mycket trevligt faktiskt. Gott som tusan också.. Sedan blev det lite hockey och efter det mys i soffan till en film hemma hos Carran och Basse. Helt klart mitt favoritpar, ska nog låta dom adoptera mig.

Har redan varit vaken över en timme, en lördag? Men känns ganska skönt att ta tillvara på helgen för en gångs skull. Ska dessutom iväg på viktiga uppdrag. Ska fota Sofie med gravidmagen och hennes man. Aaw, kommer bli så fint. Underbara människor! Tar med mig Erik och sneakar på hans utrustning, hehe.. Blir lika bäst så!

Nej nu ska jag dra mig, har massor mer att göra idag. Taggar förövrigt sjukligt för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0